Isporuka i povrat robe

Besplatna dostava isključivo amo za delove dostupna za kupovinu iznad 12000 din.

Ukoliko je proizvod nije korišćen, kupac ima pravo da raskine ugovor zaključen na daljinu u roku od 14 dana od dana njegovog izvršenja. Da bi se sačuvalo pravo na raskid ugovora, potrošač treba da prati očuvanje proizvoda u izvornom stanju. Ukoliko je uređaj uništen, oštećen ili oštećen bez krivice kupca, kupac nije lišen mogućnosti da raskine ugovor. Ako se vrednost smanjila usled raspakivanja proizvoda ili provere njegove funkcionalnosti, to ne znači da potrošač ne može da napiše zahtev za povraćaj novca, ali će biti umanjen za visinu štete koje je kupac napravio na ambalaži ili samom uredjaju.
Proizvod se ne prihvata nazad ako nedostaje barem jedna od komponenti: potpuno opremljena oprema; priznanicu koja dokazuje činjenicu kupovine u internet prodavnici INFO SHOP; garantni list; akt sa opisom kvara koji sastavlja službena služba. Novac za robu biće vraćen u rokovima utvrđenim važećim zakonodavstvom na dostavljeni žiroračun, nikako na otkup ili u kešu.

Pregled opcija isporuke

WoodMart offers ideal shipping methods for any requirement. Be it low priced through DHL/Standard Parcel Post, more quickly via DHL Express (Germany only) or UPS, or especially reliable and secure by a specifically trained freight forwarder. And in addition you can also pick up your order yourself at our Shop if you prefer. On this page you´ll find an overview of all available shipping methods.

Male stvari

Sve pakete do 2 kg podrazumevamo pod malim stvarima.

Velike stvari

Sve pakete preko 2 kg podrazumevamo pod velikim dtvarima.

Zamena ili povraćaj robe

Ukoliko je proizvod nije korišćen, kupac ima pravo da raskine ugovor zaključen na daljinu u roku od 14 dana od dana njegovog izvršenja. Da bi se sačuvalo pravo na raskid ugovora, potrošač treba da prati očuvanje proizvoda u izvornom stanju. Ukoliko je uređaj uništen, oštećen ili oštećen bez krivice kupca, kupac nije lišen mogućnosti da raskine ugovor. Ako se vrednost smanjila usled raspakivanja proizvoda ili provere njegove funkcionalnosti, to ne znači da potrošač ne može da napiše zahtev za povraćaj novca, ali će biti umanjen za visinu štete koje je kupac napravio na ambalaži ili samom uredjaju.
Proizvod se ne prihvata nazad ako nedostaje barem jedna od komponenti: potpuno opremljena oprema; priznanicu koja dokazuje činjenicu kupovine u internet prodavnici INFO SHOP; garantni list; akt sa opisom kvara koji sastavlja službena služba. Novac za robu biće vraćen u rokovima utvrđenim važećim zakonodavstvom na dostavljeni žiroračun, nikako na otkup ili u kešu.

Pitanja

Možemo li vratiti robu ako smo greškom poručili

Svu robu koju želite da vratite, možete to uraditi isključivo uz popunjavanje obrazca za raskid ugovora na daljinu i plaćanja poštarine . Obavezno vratite i svu prateću dokumentaciju koju smo Vam poslali.

Šta se dešava ako ne preuzmemo paket

Sve pakete koje poručite u obavezi ste i da ih preuzmete u suprotnom možete snositi troškove nastale vašim neodgovornim ponašanjem.( poštarina, pakopvanje, oštećenja, izgubljenu dobit i advokatske usluge)

Možemo li preuzeti robu u vašem magacinu

Robu nemožete preuzeti u magacinu jer smo registrovani kao internet prodaja a robu možete preuzeti u Prijepoljskom magacunu Bex uz predhodni dogovor sa nama.

Kolika je garancija, saobraznost

Garancija na naše proizvode je naznačena prilikom kupovine i iznosi od 2 do 5 godina zavisnosti od uredjaja. Garanciju za delove daje isključivo Servis koji ugradi deo. U slučaju vašeh hobi korišćenja možete izgubiti garanciju usled nestručne ugradnje.

Prijava reklamacije

Reklamaciju isključivo prijavite putem našeg mejla: kupoprodajars07@gmail.com razgovor telefonom neznači da ste prijavili reklamaciju.

Informacije:

  • 060/500-1511
  • Messenger
  • Email: kupoprodajars07@gmail.com

Pratite nas: